Raporlara Göre Instagram Gençleri Kaybetme Korkusunu Ortaya Koyuyor
The New York Times Cumartesi günü, belgelere ve isim kaynaklara atıfta bulunarak, Facebook'un sahibi olduğu Instagram'ın genç kullanıcılarını kaybetmekten endişe duyduğunu ve pazarlama bütçesinin büyük bir kısmını gençlerin hizmetine duyurmak için ayırdığını bildirdi. Haber, bir muhbirin Facebook'un Instagram'ın gençlerin zihinsel sağlığına zarar verme potansiyelini bildiğini gösteren belgeleri Street Journal'a sızdırmasının ardından geldi.
Times'ın Cumartesi raporuna göre, geçtiğimiz aylarda Instagram'dan bir dahili notta bu yıl için pazarlama stratejisi sunan "ABD'deki gençlerin dayanak noktasını kaybedersek, boru hattını kaybederiz" deniyor.
Times, 2018'den başlayarak, Instagram'ın dünya çapındaki yıllık pazarlama bütçesinin neredeyse tamamını gençlere yönelik mesajlaşma ve etkileşimine ayrıldığını ve bu yılki bütçenin de yüklü bir miktarda olduğunu belirtti. Pazarlamacılar yayına, belirli bir yaş grubuna bu ölçüde odaklamanın olağandışı olduğunu söylüyorlar. Times, son harcamanın ebeveynlere ve genç yetişkinlere yönelik mesajları da içerdiğini söyledi. Instagram, TikTok ve Snapchat gibi rakiplerinden genç kullanıcılar için rekabet ile karşı karşıya olduğunu söyleyebiliriz.